Facebook hirdetéseket bárki tud indítani, de ha nincs meg a kellő szaktudása, el fog veszni a rengeteg beállítási lehetőség között.
Bízza szakemberre a Facebook hirdetések kezelését! Ne égesse tovább feleslegesen a pénzét!
Világos célok mentés, pontosan megtervezett eszközökkel 2-5 hónap alatt áll össze az ideális hirdetési csomag. De szerencsés esetben már aznap felbukkannak a tényleges érdeklődők, vásárlók!
Érdekel, árajánlatot kérek!
Céges Facebook hirdetéskezelés
Napjaink legnépszerűbb közösségi oldalát jelenleg mintegy hat és fél millió magyar felhasználó naponta böngészi. Ne higyje, hogy az Ön célcsoportja nincs köztük! A hirdetéskezelő segítségével pedig lézerpontosan meg lehet célozni őket!
A modern online marketing nem is létezne közösségi oldalak nélkül. Ha eddig Önnek nem hozott sikerélményt, kérje tanácsainkat, Facebook auditunkat!
Rendszeresen tartunk tanfolyamokat, így ha szeretné megtanulni, hogyan is kell hirdetni a közösségi oldalon, szívesen segítünk! A tartalom gyártásban is komoly tapasztalatunk van, jelenleg mintegy hetven céges fiókban posztolunk hetente többször is.
A Facebook hirdetéskezelés során arra törekszünk, hogy a végletekig optimalizáljunk egy-egy kampányt, azaz a lehető legkevesebb összegért érjük el az adott célcsoportot. Azaz ugyanabból az összegből egyre több és több embert érünk majd el a kampány során.
Hatékony online marketing
Mivel a keresőoptimalizáláshoz és a Google Ads hirdetésekhez is értünk, munkánk során odafigyelünk rá, hogy ne tegyünk olyat, ami a másik két online marketing eszköz működését akadályozná. Igyekszünk a landing oldalakat is optimalizálni, valamint a kampány folyamatát többször is teszteljük, hogy ne élesben derüljenek ki az esetleges hibák.
Naponta használjuk a Vállalkozáskezelőt, újabb nevén a Business Suite-t, pontosan tudjuk, melyik eszközt hol találjuk. Segítünk a Facebook képpont generálásában és installálásában is, ennek fontos szerepe van a komverzió mérésénél, és a remarketing kampányok alapja.
Vállalati Facebook hirdetéskezelés
Fontos tudni a közösségi oldal egészéről, mint marketing eszközről, hogy csak akkor hatékony, hogy ha a sokféle eszközökből mindig azt használjuk, amelyik az oldalunk adottságaihoz és a kampány céljához a legjobban passzol. Sok ügyfelünk csalódott a közösségi kampányokban, de csak azért, mert nem a megfelelő eszközt használták a kitűzött célhoz.
Bizonyos esetekben minimális tartalom és máris lehet forgalom típusú hirdetést létrehozni és működni fog. Más esetekben hónapokig kell edukálni, tehát képezni a célcsoportot, mielőtt eladhatnánk nekik valamit.
Nincs egyforma kampány, nincs recept, amelyik minden cégre alkalmazható. Máshogy adunk el egy pedagógiai tanfolyamot, mint egy tízmilliós autót, vagy mint egy drága horgászbotot. Ismerni kell az adott célcsoportot, csak akkor tudjuk eltalálni a megfelelő kommunikációt. De tapasztalt kommunikációs szakembereink ebben is tanácsot adnak!