Megrendelés

Kapcsolat

Horizon Webstúdió – PPC Smart Ügynökség
+36/20-323-4584

Kérdése van? Hívjon minket bátran!

Név *
Fill out this field
Telefonszám: *
Fill out this field
Email cím *
Adjunk meg egy valós e-mail címet.
Mit tehetünk Önért? *
Fill out this field
Biztonsági kód 18 - 10 = ?
Enter the equation result to proceed

Fontos anyagok

Hogyan Segít a Linképítés Növelni Vállalkozásod Online Jelenlétét?

Hogyan Segít a Linképítés Növelni Vállalkozásod Online Jelenlétét?
Az online marketing terén a linképítés az egyik legfontosabb és legstratégikusabb módszer, amely segíthet vállalkozásodnak növelni az online jelenlétét és növelni az organikus webforgalmat. A linképítés lényege abban rejlik, hogy más webhelyekről hivatkozásokat (linkeket) építünk a saját weboldalunkra. De miért érdemes erre energiát fordítani, és milyen előnyökkel járhat mindez? 1. Jobb Google Keresési Eredmények A Google és más keresőmotorok algoritmusai figyelembe veszik, hogy hány és milyen minőségű linkek mutatnak egy…

SEO cikk írása: hogyan?

SEO cikkírás könnyedén
Az írás mindig is kulcsfontosságú kommunikációs eszköz volt az emberiség számára. A jó cikk írás pedig kifejezetten fontos készség, amely számos előnnyel jár és számos feladatot hordoz magában. Ebben a cikkben megvizsgáljuk, miért érdemes fejleszteni ezt a készséget, és milyen feladatokat lát el a jó cikk írója. Jó cikk írás előnyei: Kommunikáció Fejlesztése: A jó cikk írása segít kifejleszteni a hatékony kommunikációs készségeket. Képesek vagyunk összefoglalni és kifejezni gondolatainkat, érzéseinket…

A Linképítés és PR Cikkek Hatalma a Digitális Marketingben: Előnyök és Kihívások

A Linképítés és PR Cikkek Hatalma a Digitális Marketingben: Előnyök és Kihívások
A digitális marketing izgalmas világában, ahol az online jelenlét meghatározó a vállalkozások sikerében, a linképítés és a PR cikkek kiemelkedő szerepet játszanak. Ezek az eszközök kulcsfontosságúak a webhelyek rangsorolásában, a márkák hírnevének építésében és a látogatók vonzásában. Ez a cikk áttekinti a linképítés és a PR cikkek előnyeit, nehézségeit, valamint marketing jelentőségüket a digitális térben. I. Linképítés – A Láthatatlan Közeg Az Előnyök Linképítés az egyik leghatékonyabb módja a webhelyek…

Mit kell tudnia a keresőoptimalizálásról egy kisvállalkozónak?

Prémium keresőoptimalizálás
A digitális korban a keresőoptimalizálás (SEO) kulcsfontosságú szerepet játszik a vállalkozások online sikerében. A kisvállalkozóknak is kiemelten fontos megérteni és alkalmazni a SEO alapelveit, hogy a lehető legjobban kihasználják az online jelenlétüket és vonzóbbá tegyék üzletüket a potenciális ügyfelek számára. Ebben a cikkben áttekintjük, hogy mit kell tudnia a keresőoptimalizálásról egy kisvállalkozónak, és hogyan kezdhet neki a siker elérésének az online térben. Mi is az a Keresőoptimalizálás (SEO)? A keresőoptimalizálás…

Hogy működik egy SEO ügynökség a marketingben?

SEO ügynökség
A digitális korban az online jelenlét és a látogatottság növelése kulcsfontosságú szerepet játszik a vállalkozások sikerében. Az SEO (Search Engine Optimization) ügynökségek a marketing területén játszanak fontos szerepet, hiszen segítségükkel az online tartalmakat optimalizálhatjuk a keresőmotorok számára, hogy magasabb helyezést érjenek el a találati listákban. Ebben a cikkben megvizsgáljuk a SEO ügynökségek és a marketing kapcsolatát, valamint azt, hogyan járulnak hozzá a látogatottság növeléséhez. I. Mi az SEO ügynökség? Az…

A keresőoptimalizálás kihívásai 2023-ban – harcra fel!

A SEO Kihívásai 2023-ban: Hogyan növeld a látogatottságod a változó online térben
Az online tér folyamatosan változik, és a keresőoptimalizálás is folyamatosan változik vele. Ahogy az évek telnek, újabb és újabb kihívásokkal kell szembenéznie azoknak, akik online láthatóságot szeretnének elérni. 2023-ban is ez lesz a helyzet, de milyen kihívásokra kell készülniük az online tartalomkészítőknek és a SEO szakembereknek? Keresőoptimalizálás 2023 A Google algoritmusai folyamatosan változnak Az egyik legnagyobb SEO kihívás, amellyel a weboldal tulajdonosoknak szembe kell nézniük, az a Google algoritmusok folyamatos…

SEO ütemterv egyszerűen!

Ütemterv SEO ügynökségek részére
A SEO ütemterv a SEO kampányok egyik legfontosabb dokumentuma. Nemcsak formalizálja a SEO stratégiáját, hanem nyomkövetőként is használható a SEO feladatok végrehajtásához. Nincs meghatározott mód az ütemterv felépítésére. Több mint nyolc éve dolgozom saját SEO ügynökségemben, ígyrengeteg ütemtervet készítek. A PPC-Smart vezető SEO stratégájaként felügyelem az összes ügyfél SEO stratégiáját. Így igaz, hogy sok időt töltök SEO ütemtervekkel. Erre a tapasztalatra támaszkodtam, hogy megosszak néhány tippet az ütemterv elkészítéséhez. A folyamatot hét,…

A marketing és a keresőoptimalizálás összefüggései

A marketing előnyei
Bevezetés: A marketing és a SEO (Search Engine Optimization) a modern üzleti élet két kulcsfontosságú aspektusa, amelyek kritikus szerepet játszanak a vállalkozás sikerében. A marketing magában foglalja az ügyfelek igényeinek és szükségleteinek azonosítását, valamint stratégiák kidolgozását az igényeknek megfelelő termékek és szolgáltatások létrehozására, népszerűsítésére és szállítására. Másrészt a SEO magában foglalja egy webhely vagy weboldal láthatóságának és rangsorolásának javítását a keresőmotorok eredményoldalain (SERP-k). Ez a disszertáció a marketing és a…

Ne optimalizáljunk egyszavas kifejezésekre?

SEO Tanfolyam
Mi már régóta állítjuk, amit 2021. októberében a Google is bejelentett, miszerint nem érdemes egyszavas kifejezésekre optimalizálni, mert itt az algoritmus nem mindig érzi pontosan a felhasználói szándékot. John Mueller az októberi tájékoztatóban sok egyéb témát is érintett, a poszt végén meg lehet nézni a teljes videót. A Google szerint ezek a szavak egyszerűen túl széles jelentéssel, illetve keresési szándékkal bírnak, így a kereső nem tud pontos lenni, amikor megpróbálja…

Landing oldal, minden hirdetés alapja

Landing oldal készítése
Nagyon sok kérdést kapunk a landing oldalakat illetően, így most megpróbáljuk pár sorban összefogni a tapasztalatokat. Egy dolog biztos, tökéletes landing oldal nem létezik, nekünk is folyton csiszolni kell azt. Ezt pedig teszteléssel lehet elérni, az online marketing eszközök használata során amúgy is megszokhattuk a folyamatos tesztelést. Nincs ez máshogy a landing oldal esetében sem Tehát a következő pontokat illik betartani egy landing oldal létrehozása során: 1. Egy dologra fókuszál…

H1-H4 címsorok helyes használata

h1-h4 címsorok
A h1-h4 címsorok duplán hasznosak, egyrészt megmutatják a keresőnek a kulcs szavak hierarchiáját, másrészt szemre is jóval kellemesebb egy olyan szöveget olvasni, amit főcím és alcímek tagolnak. Az elnevezés pedig segít bennünket abban, hogy hány lehet az oldalon. H1- maximum 1. H2 – talán 2. H3 – három is nyugodtan! H4 – egyre több. H5-H6 bármennyi. Például ha a Keresőoptimalizálás a h1, keresőoptimalizálás referenciáink (h2) Egy jól seózott weboldal (h3)…

Tudnivalók a keresőoptimalizálásról

A seo alapja
Azt vesszük észre, hogy az ügyfelek gyakran úgy rendelik meg szolgáltatásunkat, hogy az alapszabályokkal nincsenek tisztában. Úgyhogy pár pontban összeszedtük, mit kell tudni a keresőoptimalizálásról. A keresőoptimalizálás célja, hogy egy adott oldalt egy vagy több adott kulcs szóra a találati lista elejére hozzon. Sőt, már a kulcs szavak kiválasztása is SEO feladat! A kulcs szavak fajtái: – fej kulcsszó (head keyword): egy szóból áll, általában sokan keresnek rá. Példa: fogorvos.…
Menü